träna!

Sitter hemma hos mamma och pappa. Tvättar lite på deras tvättmaskin och sparar pengar=). Skulle även visa mamma hur det fungerar. Satt och kollade på pappas bilder från spanien förra året och på varje bild ser jag att jag var rätt vältränad. Ska till doktorn på onsdag och om han säger att jag kan börja träna igen ska jag göra det. Köpte en gelesits till spinningen idag och jag vill gärna prova den. Är så sugen på att träna igen och så fort jag kan det så blir det beach 2008.

Nu ska jag kolla om min tvätt är färdig så jag kan stoppa in nästa. Max är på olympia och se fotboll och inom kort kommer ni kunna läsa om mina  tankar kring fotboll.

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: anette

Tack ska du ha :) Ja, snart sommar, vad härligt det ska bli ! :)

2008-04-06 @ 21:01:41
URL: http://anettemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0