Borlänge

Imorgon beger jag mig till borlänge med soffe. Jag slutar 12 imorgon och då ska vi hämta min biljett hem från borlänge och sen drar vi vidare till borlänge i den hyrda oplen. Jag har bakat kladdmuffins och håller på att packa i pauserna. Ska bli skitkul att roadtrippa lite och sedan se borlänge.

Nu ska jag pussa på max och qing lite för jag kommer ju sakna dem i helgen. Men så go som max är så har han ändrat sitt jobbpass på söndag så han kan hämta mig när jag kommer hem, och så kan vi mysa lite innan nästa vecka börjar...

Annars allt lungt, har de gosigaste ungarna att skola in och jag längtar tills jag träffar dem imorgon, hur jobbigt och krävande det än kan vara på jobbet så älskar jag det...


so long!

Happy times!!

Kommentarer
Postat av: soph

Nästan exakt 12 timmar kvar, and we're on the roaaaad!! yiiihhaaaa!! ;)

2008-08-22 @ 00:04:46
URL: http://swefreebird.blogg.se/
Postat av: ems

hahahaha snygg bild :D

2008-08-22 @ 09:09:28
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0