en ny kväll

Kväll igen! varit på klubben och haft fortsättningskurs, hann träna Qing innan kursen och sedan efter fick han springa av sig med chelsea. Tänk så bra min lilla prins har det. Livet leker för honom och han har dagen till ära äv
en en totte i håret igen. Luggen har blivit lite lång så jag satte upp den på honom och gud vad söt han blir!


Nu ska jag röja upp lite, plocka ur diskmaskinen, vika mina kläder, vädra och sedan ta något att snaska på. Sedan kommer max hem och gud vad det ska bli skönt att se honom. Till helgen väntar storstädning med stort S, för på måndag kommer en mäklare och ska värdera om vår lägenhet. Spännande, för tydligen tycker max det är vikigt att spara pengar nu för helt plötsligt så har man en unge. Jag vet inte riktigt var jag är med i den händelsen, jag ska ju ha valp ingen unge. Jag klarar mig fint med dem jag har på jobbet, gott och väl... Men man får ge honom cred han har framförhållning som ingen annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0