Fest ala brukshundklubben


I köket 3 på natten och vi äter allt i vår väg.

C och k the old man dansar och i bakgrunden ser man klockan stå på kvart i tre på natten och i högtalarna spelar bob marley

Ja, det var hur kul som helst och när man blev hungrig framåt småtimmarna så serverades det korv med bröd, genialiskt! För övrigt försökte jag på tyska, engelska och svenska att få mitt medlemsskap betalt av kassören och av K the old man snackade jag till mig en jacka. i was on fire! Synd bara att jag inte stött på honom på klubben än!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sköna bilder ! Men är det för att du är meddlem i klubben vi har kylskåpen låsta med kedjor o hänglås:)???? Ta nu fram fler bilder.

2008-08-14 @ 08:27:24
Postat av: Blissara

Vad kul att du gillade min kategori! Jag tror det är jättebra att vara tacksam och glad för det man har, jag tror det är först då man kan öppna för att få fler saker man också behöver och vill ha i sitt liv!!!

Önskar dig en fin helg!

2008-08-17 @ 08:58:33
URL: http://blissara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0