godmorgon!

Blev väck av telefonen halv tio och tur var väl det annars hade jag väl kunnat sova hur länge som helst. Likadant Qing, han har blivit en riktigt semesterfirare och lämnar inte sängen förrän efter 10. Han ligger gärna kvar och drar sig. Idag blir det shopping inte till mig utan till min kära pojkvän som fyller år i morgon. Jag har några aningar om vad jag ska köpa så jag behöver inte slita av mig håret på väla.

Så nu blir det frukost och sedan promenix med doggen och sedan väla. yeay!


Imorgon blir han hela 24år. Min fina prins


Här hoppar jag och Max lillebror på ballongen på kålmordens camping förra veckan.


Så ser jag ut på kvällen och försöker hålla myggorna borta

Kommentarer
Postat av: Svärmor !

Så söt han är din Drömprins !

24 år har han hunnit bli min knubbiga " Bäbis "

Handla massor av paket till honom för det

är han värd :)!

2008-08-08 @ 12:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0