hämtat mig

Så där ja! Efter två kladdmuffins, ett glass pepsi max och en timme på soffan så har jag hämtat mig. Inskolningar, gråtande barn och dåligt väder tar verkligen på krafterna. Men nu mår jag bra igen och om en och en halv timme bär det av till klubben och att hålla kurs i förberedande lydnad (lydnadsklass1) Igår var det jättekul att hålla i den kursen så det blir det säkert idag med.

Igår fick jag hjälpa max att byta förband på nacken. Han har tagit bort ett födelsemärke och sytt tre stygn. Om det hade varit för några år sedan så hade jag svimmat och mått dåligt men inte nu. På jobbet stöter man på blod och öppna sår och bortrivna naglar och variga sår lite då och då så man vänjer sig. Men en nyulkad spya över bordet och golvet och i haklappen kan jag ha svårt för då och då.


Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0