Städsöndag

Jepp, idag är det storstädning på G. Jag ska först käka frukost på balkongen och ut med doggen, sen kör jag igång. Max är på jobbet så han kan jag inte räkna med och det är nog lika bra för jag städar bäst själv.

Samtalet igår!

Igår när jag stod och sminkade mig så ringde min mobil och jag svarade och en kvinna presenterade sig, när hon sa att hon hade en lagotto (en ras) så visste jag direkt vem hon var. Hon går en förberedande lydnadskurs på klubben och jag var med och startade upp den och sedan var jag med vid ett kurstillfälle eftersom en instruktör inte kunde. Och då hade jag gett henne ett tips på hur hon skulle göra under promenaderna för att hennes hund inte skulle göra utfall mott alla hundar. Och hon var så lycklig för att det hade funkat och ville ringa och tacka och berätta att det hjälpt henne jättemycket och att hunden var lugn och fin när de var ute. Jag blev så glad, det gjorde min dag, vecka, månad!!! Tänk att hon ringde bara för att säga tack! vilken människa!

Nu är det dags för frukost på soliga balkongen!!!

 


Jag återkommer med före och efter bilder på lägenheten för nu är den ju faktiskt klar!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej Jenny ,



Du är verkligen värd att folk ringer och tackar dig !Jag tror att du blir nästa stora hundtränare !

Du är verkligen en expert på hundproblem :)!



Pudelkramizar Svärmor & Pudeltjejerna

2008-08-31 @ 12:48:41
Postat av: Kattis

Hehe alla har vi olika smak kanske:-p, jag gillar den annars hade jag nog inte velat vunnit den. Känns onödigt å tävla om något om jag inte riktigt vill ha det. Men du hittar säkert någon väska du tycker är snygg & vill ha.:p

2008-08-31 @ 19:54:32
URL: http://katarinajohanna.blogg.se/
Postat av: Witchen

Mmmm lite läskigt är det också .,....men skoj!!

Tack för besöket!

Dalakramen

W

2008-08-31 @ 20:33:31
URL: http://witchen.blogg.se/?tmp=31190036
Postat av: Fanny

svarar på din kommentar som du skrev åt mig ;)

jo, jag har haft en bra helg, men hur har du fått tag i min blogg ? :) haha.

2008-09-01 @ 11:20:16
URL: http://faannyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0