Tomt!

Känns helt tomt och som att jag slösat bort en dag när jag legat i soffan några timmar nu på kvällen. Men när jag är borta varje kväll och kommer hem efter 22:00 så är soffan det enda jag längtar till. Konstigt, eller hur?! Idag har det varit ännu en dag med gråtande inskolningsbarn och tolkar och ja massa kaotiska saker. Fast att jag hällde i mig två koppar kaffe så nåde jag inget uppåt mode. Inte nog med det utan HD (helsingborgs dagblad) skriver osanningar eller en kryddad version om förskolan i tidningen.

Vad händer imorgon? Jo, Inki Sjösten kommer till brukshundklubben och ska hålla lite kurs och informationskväll. Great! Klubben är som ett andra hem för mig och jag älskar att vara där, sitta, prata, hålla kurs men framför allt att träna Qing och se de otroliga framstegen som jag tagit med honom.

Fredag bjuder på diverse shopping med mannen, vi ska inreda vår gästtoa och lite annat smått och gott. Det ser jag framemot och framför allt ser jag framemot att vara med honom en hel dag!

Ja, vad händer oss er då?!



MIna killar plus råttan pottan!

Kommentarer
Postat av: S

åh, min skrutt har också en råtta, den är hennes favvo! hon lägger den alltid vid matskålen eller på toan, som sin bebis...

2008-08-28 @ 08:27:05
URL: http://shitsomhappens.blogg.se/
Postat av: Sofie

HA! En sån där Ikea-råtta hade min vovve när han var valp. Han älskade den, låg och snuttade på den jämt. Tyvärr blev han för våldsam med den, och ben efter ben blev amputerat. Min mamma, som fortfarande bor i hbg, köpte en ny och postade till oss (vi har inte ikea i närheten), men han har aldrig fått den eftersom han biter sönder sånt nu. Men gud vad han älskade den.

2008-08-28 @ 22:07:26
URL: http://bassini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0