A list

Sötast: Qing
Älsklingsmat: Det jag lagar

Rädd för: mörker

Egenskaper: oftast glad och bjuder du mig på mat så äter jag med glädje

Framtidplaner: Massor, självklart ligger körkort och allmänlydnadsinstruktör nära till hands

Favorit färg: brun och grått

Älskar att: träna och tävla min hund, sitta i soffan tätt intill och spendera kvalitetstid med kompisar

Hatar att: vara nummer två

Saknar: min farmor

Gillar att: äta godis och lyssna på min ipod 

Det första på morgonen: pussar Qing som ligger tätt intill

Det sista på dagen: pussar mannen och hunden

Daglig rutin: rasta hunden

Favorit drink: melondrinkar och passion, de jag gör själv!

Husdjur: Doggen 

Vill helst slippa: sjukdomar

Mest nöjd med: mitt liv, blivit exakt som jag velat (the secret) 

Vidrigaste: djurplågeri i alla former

Finaste: Mina vänner som alltid finns där och som jag älskar. Självklart är Max det finaste

Behöver just nu: hostmedicin

Tacksam för: för allt och alla som finns i mitt liv

Dansar till: Allt med en bra takt i=)


Kommentarer
Postat av: ems

visst ja, den där dokumentären the secret... MÅSTE SE!

2008-12-07 @ 18:08:35
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0