a list

Jag gör allt för att slippa städa undan...

Har du pojkvän/flickvän? Jepp, världens bästa Max
Är du kär? Alltid
Hur tidigt stiger du upp? Olika eftersom jag jobbar olika tider, men vid sju, tidigare ibland och senare ibland
Vem/vilka vet mest om dig?  Max, och mina vänner
Gillar du att slåss? Nej, men ibland har man lust att smälla till folk, dryga jävlar

Vad ska du göra ikväll? Jag SKA atäda undan innan max kommer hem, jag jobbar bäst under press

När var du senast full? Hemma hos Nina, hon med camphunden=)
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  Ingenstans
Är du bra på att måla? Väggar eller?
Vem kramade du senast? Max
Vad längtar du till? Julafton
Vad heter dina husdjur?  äuhm Qing
Har du körkort? Nej, men snart, snart, snart

Favoritgodis? Allt socker
Morgon- eller nattmänniska? Både och
Sparare eller slösare? Slösare, men säg inget till Max

Har du några homosexuella vänner? Nej

Bio eller promenad? Promenad med hunden och bio med kärleken
Är du kittlig? Nej, och då provar ingen

Rädd för insekter? Jag håller mig lugn vid möten
Anser du att du är stark? Ja, varför inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0