god morgon julafton

idag vaknade man och det var julafton. väldigt konstigt. Max stack och jobbade redan 6 imorse men slutar redan 12 och då ska jag befinna mig hos min bror och fixat med lite julklappar och innan dess ska jag städat upp, packat våra väskor för övernattningen på landet och så ska jag plcoak fram de kläder jag ska förgylla julafton med.

Men vi har ett stort i-landsproblem, vi vet inte hur vi ska får plats med alla julklapparna i vår lilla bil...

Det står påsar med julklappar överallt, det är som MAx sa igår: Nu när man är vuxen är det lika roligt att ge som att få, och det stämmer bra det.

   

Självklart gjorde vi egna julkort och skickade runt till nära och kära, gissa vem som prydde dem:



Vi var populära i år och fick många julkort:



Ha en riktigt god jul, för nu har jag lite och göra innan jag börjar promenaden in till stan med den lilla svarta och krylliga=)

Kommentarer
Postat av: ems

GOD JUL :D

2008-12-24 @ 12:14:21
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: S

Det där var ett fint julkort! =) Skönt att ni inte klädde ut honom till tomte...

2008-12-26 @ 17:13:11
URL: http://shitsomhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0