Min förebild

Jag har en förebild, jag har aldrig haft någon som jag verkligen sett upp till och imponerats av. Men nu har jag och inte helt otippat så är det Cesar Millan. Inte bara för att han är en grym hundpsykolog och mer där till utan för han är en inspirations källa. En person med massa positiv energi och som är en can-do-person (kan göra människa) inte en jag ska försöka människa. Han ger mig massa inspiration, glädje och vilja. Han kom till USA med målet att bli den bästa hundtränaren i USA och vad hände. Han lyckades! Mitt mål är att bli som honom, en inspirations källa, en person som kan förmedla positiv energi och en god pedagog. Ett annat mål är att bli en bra hundtränare,, jag vill träna hundar  och förare i lydnad jag vill träna människor att leva med sina hundar i en positiv harmoni. Jag vill att människor ska se på sina hundar ur samma perspektiv som mig. Jag har mina mål och redan idag uppstod en händelse och jag känner att jag ska agera på den... Som the secret, ACT ON IT...



Så tack Cesar för allt du förmedlar genom rutan och dina böcker...

Kommentarer
Postat av: ems

han är verkligen supergrym!

2008-12-22 @ 22:31:07
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0