här igen

Sitter just nu i soffan och njuter lite. Max är hemma om en timme ungefär och fast att jag ska upp tidigt så vill jag vänta på honom. Sitter med datorn i knäet och det varmer gott. Känns som jag varit på jobb hela dagen i och med att vi hade personalmöte. Tycker det är sådär kul! Har inte bloggar på ett tag och som jag skrivit innan så är vardagen fylld, vilket jag njuter av. Idag har jag tid över att bara slappa och kolla på TV och blogga lite.

Uppdatering
Under tiden jag inte bloggar har jag kommit fram till att:
Folk kasterar sina katter och hästar och det är inget konstigt med det. Men jag har svårt att se Qings kullor försvinna, jag gillar dem.
Hugh Heffners flickvänner kan inte vara kära i HONOM utan hans pung (pengapung) Vilken 22 åring vill han en 82 åring guppande på en? Sen är de även tre om honom (TRE) Bullshit! Nä hade det varit kärlek hade ingen av dem gått med på att dela honom med andra... Resultat: de är inte kära i honom!

Ja! sen har inte min hjärna varit så aktiv men jag har lärt mig att man ska ha reflex på sig när man är ute i mörker, för det står det i körskoleboken.. jepp ett steg närmare kortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0