Okej

Fått förklarat för mig vad som inte är okej väder och det är snöstorm och vanlig storm. Okej, jag fattar! Men när man har en pudel så är detta fördomar som man ofta stöter på och när jag får tillfälle är jag inte sen att opponera. Gillar inte heller när folk bär runt på sina hundar. Jag kan förstå om man bär runt sina hundar om de inte har några ben, men jag har inte sett det än. En liten hund kan gå längre än tio minuter, de har ben (tänka sig)...


Nu tar jag helg och åker till ikea och spenderar pengar på en PAX garderob och lite hängare och annat smått och gott. Trodde egentligen att jag och Max skulle köpa mer från ikea än vi gjort men vi har hittat andra möbelaffärer och köpt där istället. Att köpa ett kök från ikea är nästan mer än vad man pallar med.

Ja, läser ni inget om mig på hela helgen så kan det bero på att vi flyttar... VI FLYTTAR!

Have nice day!!

image136
Qing är frisk igen efter kräksjukan och han har inte ögoninfektion längre... He´s back
Inatt sover han också för första gången i lägenheten med mig och max...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0