vin i kristallglas

Ännu en helg har susat förbi. Vet inte riktigt vad som hänt denna helg. I fredags tog jag min i kragen och badade, fönade och klippte Qing. Blev sådär nöjd men eftersom mycket gravida Heidi skulle komma och hälsa på så fick jag ta det som det blev. Men jag satte ändå saxen i honom både igår och idag. Idag fick det bli kökssaxen i brist på min trimväska som jag lämnade kvar i huset. Men man ska helt klart inte underskatta en kökssax från Ullared. Den var grym, mycket stabil och klippte bra. Men självklart saknade jag min fina Jaguar. Lördagen bjöd på en shoppingrunda. Jag shoppade dock endast ett på knästrumpor men Max köpte både det ena och det andra. Vi passade även på att köpa världens snyggaste spegel på Härliga Hem. En helfigursspegel med guldig gammaldags ram. Blev skitbra! Tog en runda inom Ikea och köpte en hylla som vi ska ha ovanför sängen. Det är verkligen kul att inreda. Idag har det varit slappt. Varit på Ikea (sällan) och lämnat tillbaks lite saker och köpte lite gardinstänger så vi kunde bli klara med det projektet och det blev riktigt bra. Sen tog vi en runda med Qing i skogen vilket han tyckte var helt ok. Efter det var det städning och matlagning som stod på schemat. Nu är vi mätta och belåtna och vinet från igår håller på att drickas upp.


Det var helgen det... imorgon måndag och jag gillar början på nya veckor.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0