Golv

Golvet fårn helvetet. Vi vill ha ett parkettgolv (klickgolv) som är samma både i hallen och i köket, alltså utan trösklar och det bara är ett helt golv i hela hallen och köket. Vi köpte ett bra klickgolv eftersom vi kommer att gå på det ofta. Men underlaget suger och är ojämt både hit och dit. Så detta golv har tagit en evighet att lägga, riva upp och lägga igen. Men snart är väl det klart med. Idag lades även golvet på den stora toaletten och det blev grymtsnyggt. MMMm längtar så till kaket kommer upp i köket. Det börja kännas att man valt allt själv för det blir så snyggt. Jepp ska sätta in bilder på det en dag. Före och efter bilder, fast att jag får lite kräksmak i munnen av förebilderna, inte bara för att det var grymt fult utan även för att vi har gjort så himla mycket.

Nu ska jag byta lakan i sängen och vika lite tvätt, max jobbar med golvet från helvetet med sin pappa, jag önskar dem lycka till...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jo, jag vet :-) Jag ÄLSKAR verkligen pudlarnas sätt, men jag tycker det ser lite töntingt ut med en sån klippning. Fast det är charmigt med töntigt. Min hund ser ju oxå ganska töntig ut i alla hennes kläder ;-)

2008-01-10 @ 16:49:12
URL: http://havetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0