Hjärnan

Ibland bara skenar den iväg och jag blir så trött. Egentligen vill jag bara sätta mig framför TVn och sätta på sex and the city, tillbaka lutad och enkelt. Men min hjärna vill inte. Den vill att jag ska stirra in i en vägg och tänka. Har jag så mycket att tänka på? Har den varit på stand by för länge? Har tiden hunnit ikapp mig? har min kropp stressat ner för första gången på länge så min hjärna kan ta över? Tur jag inte är en grubblare, det hade jag inte hunnit med, då hade jag fått knarka. NU ska jag iallafall byta om och gå upp med lite disk och fast att min hjärna vill något annat inta soffan och glo på TVn. 

Jag ska nog även läsa lite i min bok om hemligheten bara för att just nu är min hjärna kapabel till att läsa och förstå...

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0