Kärlek

Det där lilla mysiga. För ett tag sen så sa jag till max att jag ville ha lite musik (en speciell skiva) Jag försökte hitta den igår på nätet men utan framgång. Så idag när jag tittar på skrivbordet på datorn så finns skivan där. Att han kan tänka på allt, ALLT!

By the Way, min stora kärlek är på TV: Will Smith! MMm har haft en crush på honom sen jag för första gången såg honom i fresh prince i bel air, och då var jag inte gammal. Men han håller sig fortfarande så snygg och charmig... mmm me like.

Jepp, nu ska jag dra upp Qing och skölja hans ögon och ge honom ögondroppar. Min stakars hund har en infketion i ögonen. Inte lätt, var hon vetrinären idag och hon gav honom bedövande droppar i ögonen och tog en pincett och vände och vred i ögonen. Såg lite läskigt ut, men Qing var jätteduktig (totalt nervös och vågade inte göra något annat än att sitta still)

max slutar jobba om några minuter vilket betyder at jag måste i säng snart.


image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0