Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg, lite nannig
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa och spenat
Kläder just nu: myskläder
Sommarplaner: Åka till sveriges bästa hundcamping med Dingen
Fisk eller badkruka: FIsk
Saft eller alkohol: Vin
Hur många kuddar sover du med:  Känns som sängen är full med kuddar
Favoritväder: uppehåll
Spelar du nåt instrument: Nej!! Men jag har många strängar på min lyra (?)
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösa, men säg inget till Max
Vem är viktigast för dig: Nära och kära
Bästa film: Bruce den allsmäktige
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: Jepp!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Tror du på mirakel: Ja, varje dag är ett mirakel (?!)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det gör jag
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, till en viss gräns
Ser du på kärleken som ett misstag: Det är ju det bästa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Jag försöker hålla mig lugn vid möten
Äckligaste insekten: spindelfan
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm ingen fantasi just nu
Vad vill du jobba som? Med barn, människor, vilket jag redan gör
Chips, morötter eller godis? GODIS, måste sluta slänga i mig skit
Pizza eller hamburgare? Både och
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har gjort båda
Var nånstans? Piercingar både synligt och osynligt;) Och tatuering på handleden
Stökigt eller välstädat? Välstädat, tydligen
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag tror inte det
Vilken hand håller du gaffeln i? Jag byter hela tiden
Hur många syskon har du? 2
Är du rädd för blod? Ja
Saltar du på maten? Ibland
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle Media i brist på annat
Anser du att du är stark? Nej!
Brukar du sola? Ja, när den skiner
Röker du? Nej och skulle aldrig få för mig att göra det
Använder du knark? Nä, men funderar på att börja
Kaffe, te eller inget? Eller

Kommentarer
Postat av: emelie

Svar: Haha ja visst är han söt!:)
hoppas det är Ok att jag snor din lista;)

2008-01-10 @ 22:59:08
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0