Planer

Idag har jag bestämt mig och imorgon ska jag skriva ett CV.  Känns bra och jag är säker! Qing ligger i sängen han har varit på G med mig idag i trädgården. Först körde vi lite lydnad han var så duktig och sugen. Sen gjorde jag en agility bana med slalom, två hopp, däcket (rockring) och tunnel. Det gick jättebra och vi körde slalom säkert 20 gånger och han visar samma lust varje gång.  Sen fick han pudelbus som inte var av denna värld. Han for fram och tillbaka och in i buskar och ut ur buskar upp på varandan och ner i buskarna. Han var galen. SEN Sprang han i full fart och skulle springa in... trodde han. Dörren var stängd så han sprang verkligen in i glasdörren. Det small till och Qing gnällde. Jag hann inte reagera utan öppnade och frågade Max om han hörde smällen. Qing satt lite avtrubbad men var igång igen med sin boll. Han är grym. Lyckades nicka sin boll tre gånger på samma kast.

Han är cool, tror att köksborder är allmän viloplats, inte konstigt man ibland bara inte orkar vara med honom för han kör slut på mig, men han är allra allra bäst!!

image211
Qing har rullat sig i stallet hemma hos maxs pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för lycka till:et i min blogg :-) Det kan jag behöva... jag reagerade direkt på din URL. Har själv haft en pudel, underbar ras, men lite jobbigt med pälsvården. Jättesöt pudel du har - grattis till LP1!

2008-01-21 @ 02:32:31
URL: http://viktbloggen.webb.se/
Postat av: Anonym

En fråga förresten: Hur gör du för att länkarna från din blogg ska öppna sig i ett nytt fönster?
Vi har ju båda blogg.se men mina länkar öppnar sig alltid liksom under min adress. Tänkte att du vet eftersom det funkar rätt hos dig.

2008-01-21 @ 02:34:47
URL: http://viktbloggen.webb.se/
Postat av: Anonym

Söt hund.

2008-01-23 @ 14:54:34
URL: http://www.pessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0