3 dagar kvar

Bara tre dagar kvar till semestern. 4 veckors ledighet, gud med tid jag ska ha!

Ha precis tryckt i mig två varma mackor vilket man kan tycka är onödigt med tanke på att mamma och pappa kommer hit snart och vi ska grilla korv. Men jaja, jag kan nog trycka ner det med.

Annars händer det inte mycket förutom att regnet det bara öser ner och öser ner. Men som sagt efter regn kommer solsken. Hoppar över träningen med Qingen denna vecka och låter han ta det lungt och kanske
längtar han lite. Fast att jag inte blivit uppflyttad till lydnadsklass 3 än så ska jag nu börja träna de momenten mer, för Qing kan alla moment i lydnadsklass 2, vi ska bara få dem att funka på en och samma dag.

Nu måste jag röra på mig lite så jag är hungrig igen om en halvtimme!




Imorgon ska vi grilla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0