Bjuvscupen del 2

Ja, vad ska man säga. Trots låga poäng är jag glad. Det Qing gjorde gjorde han bra. På söndagen nollade vi tre moment men fick ändå 129 poäng så det är inte långt kvar nu.

Med dessa låga poäng var det ändå pallplats och pris. När jag skulle ta emot priset från domaren så hade han även ett annat pris till oss. Domarens pris, till någon väldigt speciell (som det stod på priset) Det gav han till oss för att vi var ett trevligt ekipage och det vi gjorde på planen såg trevligt ut. Jag blev så glad, hela dagen fick jag höra hur bra det såg ut när vi var på planen, vi hade roligt och det såg ut som jag var en rutinerad förare. Jag gick lite på moln och sedan var det dags för finalen. Qing låg i sin bur tyst och stilla, inget bra tecken. Han var helt slut och klarade inte att hålla fokuset uppe. På fjärdirigeringen la han sig till rätta och tänkte inte sätta sig upp på SITT! Haha publiken skrattade och när man såg att det var ett genomgående problem hos de andra ekipagen så var det inte så farligt.

    



  

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Snyggt jobbat av er !

Glädje smäller högre än poäng.



Pudelkramizar Lena , Chelsea & Zamba

2008-07-08 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0