i´m back

Inte varit någonstans egentligen men inte haft tid att sitta vid datorn.

Igår kändes det äntligen bra att återvända till min barndoms bästa ställe - stugan. Jag har inte varit där sedan min farmor och farfar valde att sälja det för mer än 8 år sedan. Jag bara förträngde, men igår tog jag mannen och hunden och körde dit. Jag var nervös och förväntansfull och att se stugan igen med allt omkring var helt ok. Det såg inte lite fint ut som när jag var liten, de som äger stugan nu hade inte underhållit stället så som vi gjort. Visa delar av skogen var också borta kanske på grund av gudrun.



Känns inte som det var 8 år sedan jag var där sist, för minnena är så starka.



 
Mycket av möblerna är de samma och bara genom att såt utanför så kunde man känna doften av stugan.


Jag och farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0