Mätt

Nu är jag sjukt mätt och ska inta soffan med Masse och allsång på skansen, pensionärsvarning.

Har börjat tänka på träningen nu på sista tiden. Saknar att ta några pass på gymmet och eftersom jag kommer få träna några månader gratis så är det lika bra att slå till. Eller ja, gratis och gratis, de kommer skjuta fram min betalning några månader eftersom jag inte kunde träna i 3 månader när jag var sjuk. Så ja, träning blir det. Det håller inte att bara käka och käka och inte röra på sig. Även om jag har en bra ämnesomsättning så behöver man träna. Funderar även på att köpa några detoxpiller på nätet som tydligen ska göra underverk, vill få bort allt skit och verkligen komma igång.

Hmm, jag ska tänka på det. Ska ta mig ett glas vatten och sätta mig i soffan och tänka på det. Noga!!!


Ja, hela mitt liv kretsar kring honom och choklad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0