Semesterdag 2

Ok, jag är utvilad. Jag behöver inte semester, jag vill vara igång. Kankse därför jag helt överseriöst sitter och skriver ner en massa på datorn inför lydnadsklass1 kursen. Jag måste göra något annars så blir jag galen. Denna känsla har infunnit sig sen renoveingen där man jobbade 24/7. Fast om jag tänker efter så har den känslan nog alltid funnits. Det är bara sådan jag är!

Har tagit en powernap under allsvenskans första halvlek och nu åter på G igen. Ska sätta mig med mina böcker igen och läsa och lära mig.

Hur har er dag varit? Jag vet att ni läser då kan ni lika gärna svara...


Kommentarer
Postat av: M

Fin blogg du har!

Ja den här dagen har varit härlig! Sol på förmiddagen, så det blev stranden. Men då vart det moln, så då blev det solarium. O på kvällen har det regnat! En rätt mysig dag, som svar på din fråga hur dagen varit ;)

2008-07-15 @ 22:42:49
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: chriszy

sv: jo ;s ibland så ser jag den med nu men inte alltid :S

well, fin din blogg var :)

och ha en fortsatt trevlig dag (natt;D) (:



2008-07-15 @ 23:11:36
URL: http://chriszys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0