Uppdatering

Det var ett tag sedan jag uppdaterade men jag har inte haft så mycket att skriva om. Tävlingen med Qing gick inte som jag ville, varför? Det vet man aldrig, Qing var seg och det gick knappt att busa upp honom med bollen (!) Men men! igår på träninge var han på G och pigg och glad. Så jag ska snart anmäla mig till fler tävlingar och så ska vi klara det.

Jag mår bättre än på länge, var hos doktorn i fredags och han meddelade att han hade haft 95000 patienter och att han bara två gånger innan sagt att han inte vet vad det är jag har. Trevlig helg tänkte jag men han kallade in andra läkare som klämde och kände på mina ben, ett jäkla kackel och de bestämde att jag hade streptokoker i kroppen och lederna, Oki! pencilinkur och jag mår faktiskt mycket bättre. Så nu håller jag tummarna att jag blir frisk.

Var hos doktorn idag och tog blodprov och det var ju en katastrof, hon fick sticka mig i bägge armarna och jag bölade som ett barn och slutade tydligen andas så sköterskan fick säga till mig. Ja, men det var nog sista gången på länge som de tar blod från mig, har ju knappt nått kvar snart, allt som de tar hela tiden

Nu ska jag in och pussas med kärleken som sitter i soffan och äter knäckebröd, han är så snygg!


Kommentarer
Postat av: Lina

söt bild :)

2008-06-17 @ 07:03:15
URL: http://linaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0