almost done

JA! Nu har jag ästan städat klart. Max är i huset och passar hundarna vilket som sjukt lägligt, innan dammsugaren åkte fram. Men han tog med sig Qing så han slipper springa och gömma sig hele tiden. Mesen är rädd för dammsugaren. Men nu är det klart så jag ska tvätta av dammsugaren och sen ska den in på sin plats igen. Sen blir det massa småplock och en runda med Qingen när han kommer tillbaka. Nu tror jag att golev torkat så jag kan fortsätta. Jag är bäst på att städa....


image254

MMmm vältränad på stranden i spanien. I`ll be back

Kommentarer
Postat av: emelie

skönt att du städat. själv har jag ett helt rum kvar :P

2008-03-16 @ 16:10:29
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0