barndom

Så nu har jag rört om i mina barndoms saker och faktiskt kastat det mesta. Vet inte ens om jag vill ha barn själv och även om det blir en unge så kommer h*n inte att leka med mina saker. Men jag sparade vissa saker. Så snart är jag klar med allt hemma hos mamma och pappa och då får jag ta tag i sakerna hemma hos min bror. Har ju saker utstationerade i hela helsingborg. Hur det nu gick till.

Idag är det en sådan slapp dag, vädret suger och nu har det mörknat, Max började jobba två så han är inte hemma än på några timmar. Men trots att det är mörkt och blött så ska jag och Qing ge oss ut på en promenad. Min fina kille, han har verkligen varit en myspudel idag och hela helgen. I veckan ska han i badet och bli vårfin. För nu lägger jag ner vintern och kör vår. Idag blir det spa, skrub, peeling, inpackingar och utpacknigar med mera sen ska jag dränka mig i brun utan sol så ingen mistar mig för albino. Ska beställa tid hos frisören och fixa färg i håret och klippa lite till. OBS=)

Bjuder på lite bilder från lördagen på landet..
image240


image238

image239

image241

image242



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0