Björn Gustafsson

lite överdriven  kanske, det har gjorde i globen var faktiskt inte så kul. Han hade ett skämt och körde på det länge, beatboxen, man dansen var ju ok och dikten lite krystad. Sorry men jag tyckte inte att han var rolig i lördags och det tror jag många håller med om, men eftersom han är så överdriven just nu och alla bara älskar honom så tror jag många har svårt att erkänna det. Faktum är att han kommer nog försvinna inom kort, han har gjort sina pausunderhållningar och kommer sitta med lite i parlamenten, time out med mera och köra samma skämt ett tag fram över. Sen är han glömd! SÅ han får väl passa på att njuta ett tag och supa sig ordentligt full, han verkar behöva det...


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha samma här, brukar bli lite generad och försöka gömma det hunden åstadkommit ;D

2008-03-18 @ 10:50:57
URL: http://angelaa.blogg.se
Postat av: Hannah

Snackar du om Björn Gustavsson eller? Jag har faktiskt aldrig sett honom, känns inte så kul att kolla bara för att alla andra säger att han är skitkul liksom..

2008-03-18 @ 17:42:16
URL: http://uglies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0