Måndag igen!

Återigen är det Måndag och vilken Måndag det blev (är) På jobbet 7:30 får jag reda på att det är kris på jobbet så jag och två andra vikarier fick  vara på en avdelning som inte ens är min avdelning. Men vad gör man inte för sitt jobb. Det var lite tufft eftersom vi tvingades in av snöstorm, tydligen vet inte föräldrar vad kläder efter väder är. Jag har mest pratat i telefon för att försöka få ihop morgondagen på jobbet och när jag gick hem så såg det ut att fungera men då får inget annat hända till imorgon. Dagens jobb det där...

Lagom trött i huvudet så ringde Max och sa att jobbet på den lilla toan var i gång, så vi begav oss ut för att titta på klinker att ha på golvet och på väggen bakom toaletten. På de tre andra väggarna ska vi måla, antagligen med vit våtrumsfärg. Vi hittade ett klinker som vi tyckte var snyggt men vi måste kolla på de flesta ställena annars kasnke vi ångrar oss. Hittade även en snygg vaskmöbel som var slut förtillfället.

Nu, har jag och Max slumrat till TVn och han spelar på sitt xbox och jag ska göra klart Qings hemsida. Snart ska vi väl laga lite mat också. Potatismos och stekt kassler. Me like!!!

Jag är bäst på mitt jobb och jag älskar det!!!

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0