Rubrik?

Idag var syskonskaran samlad hemma hos Telly för att röja. På fredag flyttar hans flickvän ner och hon skulle nog uppskatta lite plats för sina saker. Så vi kastade och jag tömde min kista på saker bland annat min fina servis som jag fått av min farmor och farfar. Den gjorde sig fin i vårt kök i vetrinskåpen. Har även pysslar med garderoberna här hemma och nu är jag installerad i den lilla walk-in garderoben och Max har fått Pax garderoben. Mina byxor hänger dock kvar men det är bara för att det är en speciell byxhängare som man så fancy kan dra ut. Så där får mina byxor plats. Har ju endast 18 par jeans som jag använder just nu.

Käkade nudlar och paprika nyss och panacotta till efterrätt, mmm det var nice!

Imorgon ska jag bege mig till körskolan för att fixa nya körtider och sen ska jag till Telly och fortsätta röja. Jag älskar att kasta saker, det är befriande...

image288
Jag och mina bröder, doin our thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0