Sju

Inte är det konstigt att det 2007 blev ett så bra år. För sjuan fanns med vilket varit min tursiffra sen jag var sju år. Hade den på tröjan när jag lirade basket som en gud och den gör sig ständigt påmind.

Idag träffade jag Åsa och vilken lycka, vilken vänskap. Finns alltid kvar fast att vi inte träffas ofta och man vet var man har varandra och man vet att vi alltid finns. Det är vänskap, vi pratade så mycket att jag har lite ont i halsen och hade hon inte varit tvungen att köra så hade vi nog suttit på parkeringen än och pratat om livet. Jag känner mig lycklig.

Jag har våfflat mitt hår och tydligen enligt andra bloggar och modetidningar så är det inne igen. Var det någonsin ute? Jag använder min våffeltång som jag fått av mina bröder i julklapp när jag var 7. Still going strong, den bästa jag har.

Max sitter med röda ögon framför tvn och tittar på fotboll med laptopen i knäet och spelar fotbollsspelet. Han känner sig trött. konstigt, därför ska jag laga middag åt honom. Det minsta jag kan göra för honom.

Hanson spelas ute i köket och jag anländer snart med en massa energi, energi som bara äns vänner kan ge en!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0