uppdragsdialog

Sitter på jobb och ungarna sover. Ska snart sätta mig ner och skriva lite inför mitt medarbetar samtal med chefen. Klockan nio imorgon sitter jag på hennes kontor och pratar om det mesta!

Idag känns det som en bra dag, jag har knappt ont i min kropp och jag har inte käkat för många piller. Det går framåt. Idag ska jag fixa lite med våra garderober. Jag ska nämligen överta vår lilla walk-in medan Max ska få den andra Pax garderoben. Inte mer än rättvist, jag har mer kläder och det är jag som lagt ner timmar på att måla allt vitt. Det kommer bli så bra. Sugen på att organisera och så ska jag dammsuga, Max erbjöd sig men jag gör hellre det själv, då blir det ordentligt gjort.


PS. Solen skiner och jag är inte så störd över snön...

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0