Väntan

Nu är frågan om jag väntar på Max eller inte. Han slutar 23 men skulle kanske jobba över, to bad för mig för jag saknar honom men bra för honom och hans lönekonto (älskade delar på ALLT) Vet inte vad morgondagen bjuder på men jag vill använda mitt presentkort som jag så sött fick av Max i veckan tillsammans med en blomma och ett fint kort med väl valda ord. Det stod inte jag älskar dig men hela gesten betyder men än så. Frågan jag ställer mig är om jag ska ta mig in i duschen eller om jag ska ta duschen till mig (?) Jag har blivit lat och orkar inte ta mig till duschen och enda anledningen till att jag vill duscha är för att jag ätit pizza och känner mig fettig i ansiktet och i magen. Men om Max slutar 23 så har jag ungefär en halvtimme på mig att duscha och defat myself. hmmm frågan är om jag orkar!!

Vad tror ni?


image251


Om ni undrar hur vår duschkabion ser ut så ser den inte ut som på bilden men nästa. Vår har genomskinligaglasväggar istället för svarta väggar. Men annars stämmer det nog rätt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0