Balkong

Se där ja! Nu är balkongen inglasad, det gick fort. Så i helgen ska jag och Max ut och köpa trätrallor och möbler med mera att ha på balkongen. Som max sa, nu ksa vi bara njuta av den. VÅr balkong är jättestor och den känns ännu större nu. Vi har två utgångar en från köket och en från vardagsrummet. Så det kommer bli hur mysigt som helst.

Jag har även varit och köpt Method drain detox och gör igång med en kroppsrening imorgon, det är i vätskeform och har läst om lite tips på nätet om hur man kan hjälpa avgiftningen på vägen, det bästa - drick vatten! Ska bli intressant.

Nu ska jag inta sängen, börjar en timme tidigare imorgon alltså halv nio, lungt=) Sen imorroon är det tävlingsträning i Ängelholm, jag längtar och Qing har inte fått träna något idag, men imorron innan ska jag ut och göra lite moment och se när vargen min gör det galant...

Natti natti!

image348
Yran och Alfa badar, Qing står och skäller på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0