Lista (arbetstid)

JAG ÄR:
Blyg: Snarare otrevlig
Smart: när jag vill 
Långsam: Nej, klarar inte av långsamt, jag är snabb i allt
Stressad: Nej! har slutat vara stressad
Tålmodig: Oftast
Djup: Nä, sånt pallar jag inte med
Öppen: Nja; när jag inte är otrevlig
Ärlig: Försöker vara det så ofta som möjligt
Positiv: Ja, det är mitt nya motto
Rolig: Folk skrattar nog mest åt mig inte med mig
Ansvarsfull: Ja, jag är vuxen nu och tar ansvar för allt

JAG HAR
Svikit en kompis:
 Tyvärr, men sådan vänskap vara inte länge 
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Long time ago
Sovit med en tjejkompis: Jadå
Pussat en av samma kön: Ja, mina tjejer pussar jag jämt... på fyllan smack smack 
Slagit en kompis: Det har jag nog gjort, rätt hetlevrad
En kompis som vet allt: Allt är svårt att veta
Berättat hemligheter: Jadå, smaskiga sådanna också

JAG HAR
Blivit sårad:
 Ja!
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: tyvärr
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat" någon: Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja, nästan varje dag säger jag det
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nä!


FAVORIT:
Låt just nu:
Jennie let me love you (skämt)
Pryl: hunden
Film: bruce den allsmäktige
Bok: mannen som försvann
Lärare i skolan: Nicklas
Plats: Landet, med man och hund
Frukt: vindruvor
Dricka: coca cola
Ha på mej: bikini, för då är det sommar 

JAG HAR
Opererat mig:Nej
Cyklat omkull: Jadå
Sjungit i duschen: Nej! lönt?
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: spindlar och mer och mer trånga utrymmen
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja!
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt
Skriva eller tala: skriva.
Öl eller cider: Vin
Nagelbitare: stop och väx
Mobil eller ipod: ipod.
Snygg eller charmig: skitsnygg
Lösgodis eller choklad: godis överhuvudtaget
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: serie
Festa eller softa:softa, jag har blivit förgammal för att festa
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: fredag, hela helgen framför sig
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: Kärlek är allt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad roligt! Den snor jag av dig! =)

2008-05-17 @ 20:00:12
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0