Lydnadsläger

Äntligen lite tid för att berätta om underbara Fegen och lydnadslägret som var helt kanon. Har aldrig i mitt liv varit mer inspirerad vilket har yttrat sig i att jag ska tävla på hemmaplan den 1Juni. Jag längtar och tills den dagen kommer jag att tävlingsträna, filma och träna järnet för att nå mina mål.

Att åka på lydnadsläger ger en så mycket ny kunskap och aha-upplevelser att man undrar hur det egentligen gått att klara lydnadsklass1 med mina egna metoder när det finns så mycket bättre metoder. Det var helt underbart att sitta i solen och mysa, titta på alla hundar och att själv få träna var som bäst. Men alla hjälp och tips och ideer och ja, allt var bara helt underbart.

   

image327

      
Jag och Qing tränar baklängeskedjning

Det var lika roligt och underbart som det ser ut!



Kommentarer
Postat av: Svärmor

De ser helt underbart ut och nästa gång är det jag som ska följa med ! Dessutom ser du ut att ha den bästa stolen:) !!

2008-05-08 @ 23:06:06
Postat av: Millivanilli och Yran Pyran Vildstyran

Japp, den bästa sittplatsen hade hon :)! Vilken glassare du e Jenny :)!

Kram,
M och Y

2008-05-13 @ 22:50:20
URL: http://www.123hjemmeside.dk/yrans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0