2 poäng

Idag var jag två poäng ifrån uppflyttning, alltså 158 poäng av 200 möjliga. Blev 6 av 20 ekipage. Fast att jag var så nära att bli uppflyttad så är jag inte bitter. Utan tvärtom, det gick skitbra på planen, Qing var med och jag var inte jobbigt nervös utan mer förväntansfullt nervös. Det gick med andra ord, skitbra! Den bästa tävlingen än så länge i tvåan. Så om två veckor så ar jag det i hamn och kan luta mig tillbaka för detta tävlingsåret och njuta och vara grymt stolt över att lilla jag har tagit min hund enda till lyndadsklass 3 och det kommer inte sluta där. När championatet är i uppsatt på väggen så är mitt mål nått...


Fritt följ




rutan


Hoppet


Fjärrdirigering


Belöningstime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0