A list

Jag lyssnar på... Killer Mike med Delilah
Du mår bäst när du... När jag är på planen med hunden
Den bästa krogen heter... Gyllene Prag 
Jag pratar... mest om min hund, för han är ju bäst
Min bästa vän(ner) är... älskade och ovärderliga 
Min första riktiga kyss... Tänk, jag kommer inte ihåg
Jag avskyr när folk frågar... hur gammal jag är och ser chockade ut när jag säger 24.
Kärlek är... livets bensin 
Jag är hemligt förälskad i... Cesar Millan 
Min mobiltelefon är... Röd och rätt fin
När jag vaknar på morgonen... pussar jag lite på Qing.
Innan jag går och lägger mig... Pussar jag mannen och hunden
Just nu tänker jag på... att jag borde snyta mig
Homosexuella är... som hetrosexuella
Blondinbella är...En barbie full av sig själv 
Jag vill verkligen... Bli bäst på det jag tycker är roligast
Ikväll ska jag... Ska jag köra rallylydnad så det rycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0