Dagen på klubben

Åter en söndag och heldag på klubben. Och jag är så nöjd med mig själv och min hund. Även om jag är så himla trött just nu så är jag ändå full av energi. Qing växer i mina ögon  för varje dag och han är min idol. Han är världens bästa hund och jag kan inte få nog av honom. HAn ger mig så mycket energi och glädje. Varje dag får han mig att skratta med sina galan upptåg. På planen visar han att han vill och kan och är bäst när han får jobba. Han är en liten pudelkille med så mycket i sig att ge... Bara han får en korvbit eller två=)

Allt blir bara bättre för varje dag, och jag njuter att få vara i hans sällskap...


Qings kamplust är stor!



Idag valde jag att träna stå i fjärrdirigeringen som kommer i lydnadsklass 3



Goodie, har massor att träna på i köket nu=)



Jag tackar självklart Jenny för all hjälp, tips och inspiration. Toppenträning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0