Kvällning

Det är kolsvart ute och jag och Max har legat i soffan och slumrat tillsammans. Innan idag gick vi en runda på familia men där var det strömavbrott så vi valde att gå igenom city gross väldigt grundligt. Max körde sin föräldrastyle på mig när jag fick välja mellan tre kinderägg eller romerska bågar. Jag ville ha båda men eftersom han är den som betalar så fick jag snällt välja. Det blev bågarna (mer choklad)

Idag har jag gjort en bra sak och därför känner jag mig väldigt laddad...

Ikväll ska jag och Max tända alla ljusen som vanligt och så ska vi göra pannkakor, jag vet jag är nyttigheten själv...



Kommentarer
Postat av: MIRRE

stämmer.. ;) jag tar bort din kommentar om du undrar!

2008-11-10 @ 20:04:59
URL: http://miirre.se
Postat av: Svärmor

Jag vet inget roligare än att läsa om dig och min älskade son och ert förhållande :)!



kramizar ifrån din Svärmor

2008-11-11 @ 11:38:40
Postat av: Anonym

så mysigt!:)

2008-11-11 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0