Söndag

Händelserik dag! Utställning i Malmö och det gick bra för Chelsea, andra bästa tik med hederspris och det ska man ju inte klaga på. Sedan blev jag intervjuad av Allers och försökte få all fakta rätt när det handlade om Chelsea, Zamba och ägaren Lena. Jag gjorde mitt bästa och efter att checkat med Lena så hade jag fått till alla frågor rätt, Chelseas riktiga namn ålder och Zambas ålder och ja hela baletten. Fick till och med Chelsea att sitta fint när de skulle ta bild. Så kolla i Allers på hundsidan så kommer den lilla vita gräddbakelsen att finnas där inom kort.

Nu har jag renbäddat sängen och ska snart avnjuta ett glas pepsi i soffan sedan blir det sängen. Det är ju måndag imorron... igen!



Den lilla vita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0