Torsdag!

Och imorgon är det fredag! Imorgon jobbar jag 8-12, vilket är riktigt skönt med det är sista gången eftersom jag får nytt schema på måndag. Det nya schemat ger mig tidigare morgnar och alla som känner mig vet att jag verkligen inte gillar tidigare morgnar. Men men, så är det.

Har varit på brukshundklubben och kört igenom lydnadsklass 2 momenten och känner att det är bra... bäst!
Han är alltid lika rolig och överraskande att träna med, jag njuter verkligen av att vara i hans sällskap. Just nu ligger han i soffan och orkar inte ens lyfta huvudet när ma n pratar med honom.

Ja, nu är det väl snart dags för sängen, imorgon blir det en riktig mysdag med mina fina killar, Max och Qing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0