Avslutning

Idag var det som sagt avslutning precis som igår och det betyder att nu är kurserna jag håller i slut. Men jag ska "gästföreläsa" på en annan kurs om träning- och tävlingspsykologi.

Något som ser ut att bli ett system är att jag två dagar i rad har kunnat bryta Qing när han är påväg att sticka. Igår var han åter påväg mot Helios (en stor stor schäfer) men jag hann stoppa honom och han vände. Idag var han påväg efter en annan hunds boll, och hör och häpna den lilla svarta vände och självklart belönade jag med min egen boll. Då känns allt så lätt. Kan det vara för att jag väljer rätt konflikter?



Det är bra att hålla kurser för man får vin, choklad och blommor av sina underbara kursare!


Qing tyckte att det var skönt att komma hem och la sig precis innanför dörren, efter att vi torkat tassarna.

Kommentarer
Postat av: sophe

va du är duktig gumman.. måste kännas underbart! :)

2008-10-08 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0