Människor

Jag har nu dragit runt pappa i pålsjöskog, kände att jag behövde gå av mig lite dålig energi och så klart ge Qing en bra kvällsrunda. Jag är så glad att jag har Qing, han får mig att orka med människor lite till. Jag tycker synd om många människor som har vissa problem och inte kan fylla sitt liv med bra saker och känna sig bra, utan vända på det och vill få andra att må dåligt. Jag tycker synd om människor som på ett eller annat sätt måste hävda sig i tid och otid och visa vem de ÄR! Därför är jag glad att jag har få men nära människor runt mig, som känner mig och vet hur jag fungerar. Men framför allt är jag glad att jag har Qing. Den bästa relationen i mitt liv måste vara med den lilla skiten.

Nu ska jag ta pudlen, sätta mig i soffan och käka en massa nötcream och så ska jag njuta av att jag går en fantastisk framtid till mötes och att jag är lycklig!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jomenvisst är jag det!

Enda serien jag följer..............

dom andra blir endast sporadiskt.........

2008-10-20 @ 20:47:44
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0