dyngsur

Efter cykelturen hem från jobb var jag inte sugen på att göra något var helt dyngsur och kall. Så jag har legat i soffan tills nu, och jag känner inte mig ens stressad. Hat till och med ställt in mig på att kolla på idol. Men sedan blir det något annat. ska fortsätta med garderoben och kanske gör något annat, vad vet jag.

Maten står på spisen och idag blir det pyttipanna med rödbetor och ketchup. jag gillade inte rödbetor innan men nu gör jag, livet är en stor överraskning!!!


Qingis på tävling!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Måste säga att Qing verkar underbar. Hittade din blogg av en slump under mitt pudel-surfande, och måste säga att det är trevlig läsning:) Förlorade tyvärr själv min pudel i februari i år, en otroligt stor förlust. Nu kan jag knappt vänta tills rätt tid kommer att skaffa en till :) Fortsätt skriva om pudellivet ;) //Maria

2008-09-11 @ 01:41:13
URL: http://midwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0