En lugn dag

Har vilat upp mig i soffan och ska snart ut med dingen, sen ska jag raka hans nos tassar, mage och svansrot. 100 år sedan jag gjorde det. Sen på fredag ska han i badet. Måste ju vara fin när det är utställning på hemmaplan, även om han inte ska in i ringen. Ikväll är det även debutträning på gymmet, step basic, nice, jag har längtat så.

Idag var det en sån skrikdag på jobbet, jag kastades in i jobbet direkt när jag kom och sedan hann jag inte kissa förrän halv 1. pju, vilken tur att jag slutade 1 idag så man kunde ta igen sig innan kvällen. Ibland kan det verkligen vara tufft på jobbet men men, jag vet av erfarenhet att det kommer bli bättre men vägen dit är jobbig, mitt tålamod är på bristningsgränsen...

Iallafall så går det bra på kurserna som jag håller och efter att jag och Camilla gjort en utvärdering efter halva kursen så blev vi glada.

Nu blir det promenix!!!


2004 i lloret de mar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt söt ibld på er :=)

2008-09-09 @ 19:39:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bra med mig i kväll..få mysa med sin kära är det bästa som finns på kvällarna :)

2008-09-09 @ 20:54:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma & Svärmor

Ni är så söta på bild men ännu sötare är ni i verkligheten !!!

Jag saknar er !!



Kramizar Mamma, Svärmor Lena

2008-09-10 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0