Fredag

Det börjar redan mörkna, hösten är verkligen påväg. Jag ska snart gå en promenad med Qing i en timme eller så. Ska ladda ipoden lite så jag kan lyssna på den på rundan. Hmm undra om jag ska ta på Qing reflextäcket, nog lika bra. Qing är förövrigt nyfriserad och fin som få. Imorgon ska han ju på hundutställning på hemmaplan (sofiero) Även om han inte ska entra ringen så vill jag att han ska vara smokin´hot.

Idag har det varit en bra dag på jobbet, hade lite föräldrar på besök som ville titta hur vi hade det eftersom de har små barn som mäste börja på förskola snart. Att säga att de älskade vår förskola är ett understatement. De var helt tagna, hur bra vi jobbade med barnen och hur fint vi hade gjort det. Yes! Vi är bäst! Jag slutade redan halv ett och Qing åkte i badet strax därpå...


En snabb bild på Qings frissa, han är ju på utväxt, saknar han lilla totte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0