superfaster del2

Klart, ungen är lämnad till sin mamma. Kom på att verken jag eller lägenheten är redo för barn. Var efter honom med en trasa och torkade överallt där det kunde blivit lite kladdigt. Tvätta händerna var en fast punkt efter varje aktivitet där händer kunde blivit lite smutsiga. Höll andan när han skulle tränga sig förbi min stol och väggen men nersmörade händer. Tänk om våra dyra designtapeter hade fått fettfläckar.

Så fort vi kom från busfabriken åkta han in i duschen och jag grävde i hans väska för att hitta en matchande outfit, tyvärr höll inte den så länge eftersom en "olycka" skedde i de nedre regionerna. Men frisyren jag gjorde på honom med mousse och fön höll sig...

Nu ska jag röja upp och vänta på att Max kommer hem, sen ska vi hålla myssöndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0