superfaster

Idag ska jag passa min nästan 7åriga brorson David, han ska även sova över hos oss. För att trötta ut honom riktigt så ska vi och sandra åka till busfabriken och vara där länge=) Sen blir det mac donalds och sedan hem till max som hunnit sluta jobba och vilat sig lite. Kan se om jag kan få med honom till öb sen och köpa lite smått och gott. Ikväll blir det bara mys, kanske hyr någon film så passar både oss och david. Sen på söndag lämnar jag honom ifrån mig och så är det bra med det. Jag klarar av att vara superfaster!!! Sen vill jag hellre vara supermatte!


Kommentarer
Postat av: S

Hihi, hyr "Torkel i Knipa" om ni inte sett den =)

2008-09-20 @ 13:40:43
URL: http://shitsomhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0